00-31-492-210200 info@bizzee.nl

WERKBONAPP

WerkbonApp is dé digitale oplossing voor de papieren werkbon. WerkbonApp is gemaakt voor de ondernemer die een slag wil slaan met het efficiënter inrichten van de buitendienst. Plan opdrachten in uw web-account en voer de opdrachten uit in de App. Met handtekening van de klant. Zeer eenvoudig in gebruik. Zo krijg je grip op je organisatie, bespaart u kosten en verhoogt u de omzet terwijl u indruk op uw klant maakt. Papierloos en Transparant en vooral makkelijk.

NOOIT MEER PAPIEREN WERKBONNEN!

APP VOOR BUITENDIENST-MEDEWERKER

Uw buitendienst-medewerker heeft eenvoudig toegang op locatie door middel van een app. De medewerker kan eenvoudig de gewerkte uren toevoegen in de applicatie. Ook kunnen, indien gewenst, foto’s van de werkzaamheden toegevoegd worden zodat het resultaat direct duidelijk is. En voordat uw medewerker vertrekt kan deze eenvoudig de werkbon aflaten tekenen door de klant, direct in de applicatie.

APP VOOR BUITENDIENST-MEDEWERKER

Uw buitendienst-medewerker heeft eenvoudig toegang op locatie door middel van een app. De medewerker kan eenvoudig de gewerkte uren toevoegen in de applicatie. Ook kunnen, indien gewenst, foto’s van de werkzaamheden toegevoegd worden zodat het resultaat direct duidelijk is. En voordat uw medewerker vertrekt kan deze eenvoudig de werkbon aflaten tekenen door de klant, direct in de applicatie.

WEBOMGEVING VOOR DE PLANNER

Uw medewerker, welke verantwoordelijk is voor het inplannen van de (service)afspraken op locatie, kan eenvoudig via de web-portaal starten met plannen. Door middel van een grafisch planbord is overzichtelijk te zien welke collega’s er beschikbaar zijn op welke datum. En met de directe koppeling met Outlook of Gmail kan de afspraak ingepland worden in de agenda van deze medewerker. Uw klant wordt op de hoogte gebracht van de bevestiging van de afspraak door een automatisch verstuurde SMS bericht.

WEBOMGEVING VOOR DE PLANNER

Uw medewerker, welke verantwoordelijk is voor het inplannen van de (service)afspraken op locatie, kan eenvoudig via de web-portaal starten met plannen. Door middel van een grafisch planbord is overzichtelijk te zien welke collega’s er beschikbaar zijn op welke datum. En met de directe koppeling met Outlook of Gmail kan de afspraak ingepland worden in de agenda van deze medewerker. Uw klant wordt op de hoogte gebracht van de bevestiging van de afspraak door een automatisch verstuurde SMS bericht.

EXACT ONLINE INTEGRATIE

Je betaalt alleen licenties voor personen die de software daadwerkelijk gebruiken (maar je hebt wellicht veel meer resources in je organisatie). Je kiest als bedrijf voor de basis of de plus-editie en kunt per enkele licentie bestellen met een minimum afname van 2
(voor de planner op kantoor en de buitendienstmedewerker). Probeer het nu 30 dagen gratis – geen creditcard of bankgegevens nodig.

PRIJSINFORMATIE

WerkbonApp heeft een standaard koppeling ontwikkeld voor Exact Online gebruikers. De software synchroniseert taken vanuit Exact naar WerkbonApp en zet deze klaar voor de verschillende buitendienst gebruikers. Werkbonnen die gereed zijn worden opgehaald en als conceptfactuur aangemaakt in Exact Online. Relaties kunnen worden gesynchroniseerd vanuit contacten, groepen of bedrijven.

Tevens kunnen de artikelen gesynchroniseerd worden zodat alle artikelen in de WerkbonApp beschikbaar zijn voor de buitendienst, inclusief prijs en (bar)code.

  • Basic
  • ZZP & Kleinbedrijf
  • € 10,00/mnd
  • Prijs per gebruiker (bij jaarlijkse facturering)
  • Web-acount voor planner
  • App voor buitendienst
    (Android/Apple)
  • Grafisch planbord
  • Eenvoudige configuratie
  • Integratie met Exact Online
  • 20 min begeleiding
    (live demo)
  • Support kantoortijden
    (tel/mail/chat)
  • Team
  • MKB en MKB+
  • € 14,50/mnd
  • Prijs per gebruiker (bij jaarlijkse facturering)
  • Alle Basic features +
  • Eigen formulieren / checklists
  • Uitgebreid digitaal planbord
  • Meerdere logo's
  • Kostensoorten
  • Adhoc Rapportage-tool
  • Aansturen onderaannemers
  • Pro
  • Grootbedrijf / Alle functies
  • € 19,50/mnd
  • Prijs per gebruiker (bij jaarlijkse facturering)
  • Alle Team features +
  • Objectbeheer
  • Online Klantportaal (voor jouw klanten)
  • Uitgebreide Rapportage
  • Gebruikersbeheer (rechten & rollen)
  • Track&Trace Route en logging
  • Klanttevredenheidsonderzoek (KTO)

BENIEUWD NAAR WAT BIZZEE VOOR U KAN BETEKENEN?

We informeren u graag onder het genot van een heerlijke kop koffie!